לחבר גרשון אהרון היקר, אם לא קוראים-לא יודעים.

 

 

16.10.2016

 

גרשון אהרן כתב ב-29 ספטמבר: מרדכי גבאי מה זה השטויות האלה? האשכנזים הפכו את הגבירה הספרדייה למנקת בית שימוש? זה עוד שיא ברגשי נחיתות שעדיין לא שמעתי.

 

לחבר גרשון אהרן היקר, אם לא קוראים – לא יודעים;

 בישראלי הורטואלי תמצא תמצית של מחקרים ותיעוד היסטורי של מנהיגי מפלגות הציונים – אוניברסיטה על רגל אחת ובחינם..!

 

 

גידול-ממאיר פרופ'  קלמן כצנלסון, מחבר "המהפכה האשכנזית";

נציונל- אשכנזי - שק-רפש

 בעיני עצמו "חצי-אל"

האשכנזי הוא נציונליסט אשכנזי.

"... כותב הטורים אינו ציוני. הוא נציונליסט אשכנזי. האשכנזים הם עם החי בנסיבות מיוחדות ושעליו לעבור מחיי גיטאות בין עמים זרים לחיים שעם רגיל חי אותם על אדמתו. אדם השוקד על האינטרס הברור הזה ועל אינטרסים אחרים של העם האשכנזי הוא נציונליסט אשכנזי.

 כצנלסון על-אף הצהרתו שאינו "ציוני", והיותו קנאי נלהב לרויזיוניזם ולימין הקיצוני, מגיש מחקר "אנליטי", ברוח הצניונל-סוציאליסטים הנאצים, ומתווה את דרך הפעולה למנהיגי שלטון הקהל. כצנלסון מעיד על עצמו, שהינו נציונל אשכנזי. על פי הלקסיקון לועזי-עברי של ראובן אלקלעי: "נאצי (קיצור של 'נציונאל סוציאליסטים' ... (בהשאלה) רצחן, עמלק, מנואץ, גזעני, הטלריסטי, טמא-מטומא; נאציסם, נאציות - התנועה הנ"ל; רצחנות, טומאה, גזענות"  

 

(לקסיקון לועזי-עברי, ראובן אלקלעי, "מצדה", 1967) 

(מ. גבאי, "משעבד", עמ' 371)

 

 

אשכנז השתלט על חייהם

והרס יחסיהם הטובים עם המוסלמים

 

"לפני השואה היווה העם האשכנזי כ-94% מכלל חבר העמים היהודי, ואילו תריסר העמים האחרים מנו רק 6%. כיום מונה העם האשכנזי 85% מכלל העם היהודי, והעמים האחרים 15%. דיספרופורציה מדהימה זו חוצה את חבר העמים היהודי לשני אזורים: לאזור העולה של העם האשכנזי ולאזור השוקע של העמים הלא-אשכנזים.

"בהתפצלות בתוך חבר העמים היהודי קיים צד חשוב עוד יותר מן ההבדל הכמותי בין האזור האשכנזי והלא-אשכנזי. הכוונה היא להבדלים מבחינת הזמן. העם האשכנזי הוא היחיד העומד בשתי רגליו על קרקע המאה העשרים והמסוגל לבנות בה ציביליזציה מודרנית. יתר העמים היהודיים פזורים לאורך רצועות-הזמנים הארוכה המתחילה במאה ה-13 או ה-10 ומסתיימת במאה ה-19.

 

"העמים הללו צעדו ברובם לקראת שקיעה וטמיעה עד שההתפרצות האשכנזית אל המזרח-התיכון שמה קץ לתהליך זה ויצרה במקומו את ההכרח לנטוש את הגולה ולעלות למדינת ישראל. אשכנז השתלט על חייהם וגורלם של העמים היהודיים הללו, הרס את היחסים הטובים ביניהם ובין האוכלוסיה המוסלמית, והעלה את העמים היהודיים האפרו-אסיתיים למדינת ישראל במבצעי הובלה מהירים ויעילים. 

 

(פרופ' כצנלסון, "המהפכה האשכנזית", עמ' 152)

(מ. גבאי, "משעבד", עמ' 389)

 

 

לקחנו גבירה גדולה והפכנו  אותה

למנקה בתי השמוש של אשכנז

 

"... דברי הספרדים על היותם חוטבי עצים ושואבי-מים במדינה הם נכונים בהחלט. אילו היה בזה קיפוח כי אז לא הייתה הטרגדיה כה גדולה. הצרה היא כי הספרדים הם חוטבי עצים ושואבי מים במצב אשר בו לא הם הינם המקופחים כי אם אנחנו. תוך כדי מפעל ההצלה של ספרד, לקחנו אנחנו האשכנזים, כממונים על מבצע זה, את הגבירה הגדולה, את ספרד ההיסטורית, והפכנו אותה לשוטפת הרצפות ולמנקה בתי השימוש של אשכנז.

 

(פרופ' כצנלסון, "המהפכה האשכנזית", עמ' 161) 

(מ. גבאי, "משעבד", עמ' 377)

 

 

לספח שטחים  -  מחיה

להמונים הספרדו-מזרחיים

 

"... היידיש תוכל לשקם את הגרוטאות של הנחשלים ולהפכם לאומה בינונית, שנכונו לה עתידות בתור שכזאת. הבעיה הראשית שתעמוד בפניה של אומה זו תהיה כרוכה במיעוט הערבי במדינת ישראל. המוני הפועלים הערביים בישראל עתידים להיות מתחרה מסוכן לשכבות הספרדו-מזרחיות העממיות. לא תמיד יהיה ביקוש כה רב לעבודה פשוטה, כפי שהינו כיום. לא רחוקה השעה שבה יהיה פינוי המיעוט הערבי הכרח כלכלי דחוף להמונים הספרדו-מזרחיים... בעתיד הרחוק יותר יהיה אולי צורך לספח שטחים לישראל כדי להמציא מקורות מחיה להמונים הספרדו-מזרחיים.

 

(פרופ' כצנלסון, "המהפכה  האשכנזית", עמ' 192)

(מ. גבאי, "משעבד", עמ'  78)

 

יוצאי ארצות האסלאם לא פגשו נציונל-אשכזים במגעם היום-יומי עם יוצאי מזרח ומערב אירופה. הם פגשו בני-אדם טובים ורעים ככל האדם, הפליה וגזענות חשו רק במגעם עם רשויות הממסד. נציונל-אשכנזים לא היו בין פועלי-הבנין, בתי-החרושת, בתי-העסק ובשווקים, אף שחלקם של יוצאי מזרח-אירופה ביניהם לא היה מבוטל. בתחילת המילניום השלישי ניתן לומר בוודאות שנציונל-אשכנזים קיימים רק במוסדות הממסד והנהגת המפלגות הנציונל-ציוניות

 

אמת, קלמן כצנלסון הרוויזיוניסט היה משוקץ על ידי  חלקים רחבים בציבור. יש לזכור שבאותו זמן  לא עודדה מפא"י התמזגות עם העולים-השבויים מארצות האסלאם ואלה שבאו בקשרי נישואים עם הפרנקים נודו. ראומה ועייזר וויצמן נידו את בנם יחידם, שאולי על שהתחתן עם מרוקנית. לאחר  שנהרג בתאונת דרכים, הם לא אמצו את נכדם.

ראיון של "מעריב" עם הנציונליסט קלמן כצנלסון חולל סערה, אך הוא המשיך להטיף לרעיונותיו הגזעניים. ב-1989 הוציא ספר המשך "החשבון האשכנזי: 1990-1880" בו קרא  להחיאת התרבות האשכנזית כתרבות אומה שעומדת בפני עצצמה ודוברת בלשון משלה – היידיש, ולשחרורה מהדיכוי המזרחי. ובשנת 1992, בהיות בן 84, הוציא ספר נוסף, "אשכנזי זקן מסכם", בו שם ופרס את רעיונותיו הגזעניים.

 

 

 

כאשר ר' קלמן כצנלסון בן תרבות העוולה והשחיתות מהמזרח הרוסי, מתפאר על כיבוש יהודי האסלאם ושעבודם, ישראלי בן תרבות אהבת האחר, ד"ר לב חקק ב"האסופים";

ונשים אותם שווים אל שווים

ולא עוד נהלך על כף ועל אף...

 

"... והמטוס נוחת. ויקחונו וישאונו. ויניחונו אחינו לרגלי הגדר, קמוטי פנים ושוקטים, על גב. ונביט בהם מלמטה, כמו מן הבאר, זה אסופי וזה ממזר. אך בטרם השחר האיר, אותו ליל קמנו אט, כי הגיעה עת. ונשוב אל אחינו ככדור מתגלגל, החוזר אל רגלי הבועט, ונשוב אל אחינו ככדור מתגלגל ונחבוק צווארם בידיים של צל. לעיני השמש ולעיני כל יכול הם רמסונו ברגל גאה, אך מכובד הלילה שבנו לגדול וידענו שתבוא השעה. כאשר יענונו כך נרבה לגדול וכוח הוספנו מכובד העול. ודלתות חלומם פתוחות לרווחה, ואין איש בחלומם מלבדנו, כי נותרה אהבת נפשנו דרוכה כמו קשת מיום הוולדנו, כי נותרה אהבת נפשנו דרוכה, ולעד לא ניתנת ולא לקוחה. ועל כן, עד אחרית לא יסירנו האל מלבב אחינו הצועק, ואנו שהושלכנו בלי מודע וגואל, לא נמעד ולא נתגולל. ואנו שהושלכנו באין מודע וגואל גדלנו, חזקנו בכובד הליל. אם ניעף בכלאם, לא נידל ונקטן, גם בהיות אל עפר מוטחים. לא ידינו תנפנה דגל לבן אם סגרו עלינו דרכים, לא ידינו תנפנה דגל לבן, אם קראו שחור ללבן ונקום בבוא עת ונתעודד, ונשים אותם שווים אל שווים, ולא עוד נהלך על כף ועל אף. ויביטו בזעם, אחים אהובים. ויביטו בזעם אחים אוהבים, אך אין מדבירים ואין חגבים..."      

 

(פרופ' לב חקק, "האסופים" "תמוז", עמ' 81)

 

 

 

 

 

 

הישראלי הוירטואלי

"תיעוד אמת מול ה"ציונות